Szkolenia

FIRMA FOSTER od 1 kwietnia 2025r. realizować będzie dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Samochodowych im. por. Adolfa Marii Bocheńskiego w Olsztynie projekt Auto Spec dofinansowany z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

#FunduszeUE  #FunduszeEuropejskie

W ramach projektu realizowane są szkolenia/kursy dla uczniów i uczennic w wieku 16+ kształcących się na kierunkach:

  • technik pojazdów samochodowych (Technikum nr 1)
  • technik transportu drogowego (Technikum nr 1)
  • elektromechanik pojazdów samochodowych (Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)
  • mechanik pojazdów samochodowych (Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)
  • kierowca-mechanik (Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)
  • lakiernik samochodowy (Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)
  • blacharz samochodowy(Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)

oraz szkolenia/kursy nauczycieli kształcenia zawodowego kształcących w Zespole Szkół Samochodowych im. por. Adolfa Marii Bocheńskiego w Olsztynie.

Projekt przewiduje wsparcie dla:

a) uczniów w formie:

  • Zmiana koloru samochodu przy użyciu folii
  • Bezinwazyjne przyciemnianie szyb
  • Podstawy detalingu
  • Obróbka lakieru
  • Folie ochronne
  • Zabezpieczenie lakieru
  • Renowacja skór
  • Kurs Operator koparkoładowarki
  • Kurs dla uczniów-Obsługa wózków jezdniowych
  • Diagnostyka nowoczesnych układów sterowania
  • Rozwijaj swoje talenty
  • Rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja
  • Rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja w środowisku VR
  • Kreatywni zawodowo z VR

b) Nauczycieli w zakresie:

  • Dobrostan nauczyciela. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.Tworzenie wspierających relacji w zespole nauczyciel
  • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna – jak efektywnie i zgodnie z prawem udzielać pomocy p-p w licznym i zróżnicowanym zespole uczniów
  • Jak uczyć pokolenie Z Współczesne techniki i specyfika nauczania
  • Jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
  • Zarządzanie serwisem samochodowym
  • Podstawy diagnostyki układów elektrycznych

Cel projektu

Celem projektu jest podniesienie kompetencji i umiejętności zawodowych 35 uczniów(1K, 34M), a także podniesienie kompetencji i umiejętności 40 nauczycieli (20K,20M) Zespołu Szkół Samochodowych w Olsztynie poprzez realizację kursów, szkoleń zawodowych przy współpracy z przedsiębiorcami w okresie od 01.04.2025 do 31.03.2026r.

Rezultaty projektu

  • Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu: 38 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu: 32 osoby
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Zmiana koloru samochodu przy użyciu folii: 10 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Bezinwazyjne przyciemnianie szyb: 10 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Podstawy detalingu: 10 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Obróbka lakieru: 10 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Folie ochronne: 5 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Zabezpieczenie lakieru: 10 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Renowacja skór: 5 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje w ramach kursu koparko-ładowarek: 6 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje w ramach kursu wózków widłowych: 6 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja w środowisku VR: 21 osób
  • Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Kreatywni zawodowo z technologią VR: 21 osób
  • Liczba nauczycieli którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Dobrostan nauczyciela.
  • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu. Tworzenie wspierających relacji w zespole nauczyciel: 18 osób
  • Liczba nauczycieli którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Pomoc psychologicznopedagogiczna – jak efektywnie i zgodnie z prawem udzielać pomocy p-p w licznym i zróżnicowanym zespole uczniów: 18 osób
  • Liczba nauczycieli którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Jak uczyć pokolenie Z Współczesne techniki i specyfika nauczania: 8 osób
  • Liczba nauczycieli którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: 8 osób
  • Liczba nauczycieli którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Zarządzanie serwisem Samochodowym: 8 osób
  • Liczba nauczycieli którzy nabyli kompetencje w ramach szkolenia Podstawy diagnostyki układów elektrycznych: 8 osób
  • Wartość projektu: 736041,30 zł

Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 625635,10 zł

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

FIRMA FOSTER zaprasza uczniów i uczennice Zespołu Szkół Samochodowych im. por. Adolfa Marii Bocheńskiego w Olsztynie do udziału w projekcie Auto Ekspert dofinansowanego z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

#FunduszeUE  #FunduszeEuropejskie

Dokumenty rekrutacyjne do projektu:

W ramach projektu realizowane są szkolenia/kursy oraz staże uczniowskie dla uczniów i uczennic w wieku 16+ kształcących się na kierunkach:

  • technik pojazdów samochodowych (Technikum nr 1)
  • elektromechanik pojazdów samochodowych (Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)
  • mechanik pojazdów samochodowych (Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)
  • kierowca-mechanik (Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)
  • lakiernik samochodowy (Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)
  • blacharz samochodowy(Branżowa Szkoła I Stopnia nr 1)
    oraz szkolenia/kursy nauczycieli kształcenia zawodowego kształcących w Zespole Szkół Samochodowych im. por. Adolfa Marii Bocheńskiego w Olsztynie. Projekt zakłada również współpracę Zespołu Szkół Samochodowych im. por. Adolfa Marii Bocheńskiego w Olsztynie z pracodawcami w zakresie organizacji staży uczniowskich.

Projekt przewiduje wsparcie dla:
a) uczniów w formie:
Działania w projekcie Liczba godzin dydaktycznych
Zmiana koloru samochodu przy użyciu folii
Bezinwazyjne przyciemnianie szyb
Podstawy detalingu
Obróbka lakieru
Folie ochronne
Zabezpieczenie lakieru
Renowacja skór
Diagnostyka nowoczesnych układów sterowania
Rozwijaj swoje talenty
Rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja
Stres-jak sobie z tym radzić
Bądź pewny siebie
Edukacja Finansowa
Staż uczniowski (dla uczniów niebędących młodocianymi pracownikami)

b) Nauczycieli w zakresie:
Działania w projekcie Liczba godzin dydaktycznych
Technika hybrydowa w pojazdach samochodowych
Systemy oczyszczania spalin
Budowa diagnostyka i obsługa automatycznych skrzyń biegów
Diagnostyka samochodowa w standardzie pass-thru
Wycena i kosztorysowanie napraw
Układy klimatyzacji
Komunikacja-jak radzić sobie z trudnym uczniem
Trening kreatywności

Cel projektu

Celem projektu jest podniesienie kompetencji i umiejętności zawodowych 30 uczniów(1K, 29M), a także podniesienie kompetencji i umiejętności 40 nauczycieli (20K,20M) Zesp.Szk.Samoch. w Olsztynie poprzez realizację kursów, szkoleń zawodowych oraz staży przy współpracy z przedsiębiorcami w w okresie od 01.04.2024 do 31.08.2025r.

Rezultaty projektu

Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po
opuszczeniu programu 36os.

Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu 26 osób

Liczba uczniów/uczennic, które zakończył staż 10 osób

Liczba uczniów/uczennic którzy zakończyli udział w szkoleniu Zmiana koloru samochodu przy
użyciu folii 10 osób

Liczba ucz.którzy zakończyli udział w szkoleniu Bezinwazyjne przyciemnianie szyb 10 osób

Liczba osób które zakończyły szkolenie:Podstawy detailingu 10 osób

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Obróbka lakieru 10 osób

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Folie ochronne 4 osoby

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Zabezpieczenie lakieru (ceramika i woski) 4 osoby

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Renowacja skór 4 osoby

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Diagnostyka nowoczesnych układów sterowania we
współczesnych pojazdach 10 osób

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Rozwijaj swoje talenty 6 osób

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja 14 osób

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Stres-jak sobie z tym radzić 14 osób

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Bądź pewny siebie 6 osób

Liczba osób które zakończyły szkolenie: Oszczędza My – Edukacja Finansowa 26 osób

Liczba nauczycieli, którzy ukończyli szkolenie Technika hybrydowa w pojazdach
samochodowych 8 osób

Liczba nauczycieli, którzy ukończyli szkolenie Systemy oczyszczania spalin 8 osób

Liczba nauczycieli, którzy ukończyli szkolenie Budowa diagnostyka i obsługa automatycznych
skrzyń biegów (w tym DSG) 8 osób

Liczba nauczycieli, którzy ukończyli szkolenie Diagnostyka samochodowa w standardzie Pass-
Thru 8 osób

Liczba nauczycieli, którzy ukończyli szkolenie Wycena i kosztorysowanie napraw blacharsko-lakierniczych w praktyce 8 osób

Liczba nauczycieli, którzy ukończyli szkolenie Układy klimatyzacji zawierające więcej niż 3 kg
czynnika 8 osób

Liczba nauczycieli, którzy ukończyli szkolenie Komunikacja-jak radzić sobie z trudnym uczniem 8 osób

Liczba nauczycieli, którzy ukończyli szkolenie Trening kreatywności 10 osób

Finansowanie projektu

Wartość projektu: 797 570,00 zł

Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 717 813,00 zł

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Realizowane programy w ramach projektu:

1.SZKOLENIE: BEZINWAZYJNE PRZYCIEMNIANIE SZYB

Montaż folii w autach typu sedan przez jedną osobę Montaż folii w jednym kawałku na najbardziej zaokrąglonych szybach Sposoby cięcia na szkle, sposoby przyciemniania szyb bocznych bez ich demontażu Przyciemniania lamp bez demontażu
Efektywne narzędzia i produkty  do przyciemniania szyb, Przyciemnianie szyby bez rozbierania plastików, przy wykorzystaniu nowoczesnego plotera do wycinania wzorów-praktyka

2. Szkolenie: Diagnostyka nowoczesnych systemów sterowania

Diagnostyka komputerowa pojazdów samochodowych, system OBD II/EOBD,złącze diagnostyczne, protokoły transmisji danych, normy według których funkcjonują testery diagnostyczne,   problemy komunikacji diagnoskopu serwisowego z systemami pojazdu Zależności międzysystemowe i związane z tym problemy diagnostyczne Specjalistyczna dokumentacja serwisowa.
Praktyczne posługiwanie się wybranymi platformami informacyjnymi, tj.m.in.: 1. ESI Tronic 2.0 2. AUTODATA 3. HaynesPro, parametry rzeczywiste dla pojazdów z silnikiem benzynowym, parametry rzeczywiste dla pojazdów z silnikiem o zapłonie samoczynnym,   analiza zapisu błędów i znaczenie ramek zamrożonych, omówienie wybranych usterek, które nie powodują zapisu błędów w pamięci.

3. SZKOLENIE: FOLIE OCHRONNE

-Wprowadzenie w bezbarwne folie ochronne, spis przykładowych narzędzi, używanej chemii, rodzaje folii, – Przygotowanie lakieru, mieszanek, organizacja miejsca pracy – Q&A, omówienie dnia
-Przygotowanie lakieru pod aplikacje folii, przygotowanie miejsca pod oklejenie, Aplikacja folii na elementy takie jak :maska, zderzak, błotniki, nieskomplikowane lusterka (jako wprowadzenie do poziomu Advanced PPF Training). – Samodzielna praca pod okiem instruktora : zderzaki, lusterka – Doskonalenie aplikacji pod okiem trenera – Q&A, omówienie dnia
Zaznajomienie z własnoręcznym tworzeniem wzorów / wykrojników – Pokaz oklejania elementów folią : lampy, pod klamkami, krawędzie drzwi, progi – Samodzielna praca pod okiem instruktora : lampy, pod klamkami, krawędzie drzwi, progi – Doskonalenie aplikacji pod okiem trenera – Q&A, omówienie dnia
– Przygotowywanie własnych formatek, omówienie sprzedaży usług zabezpieczenia aut foliami ppf – Doskonalenie aplikacji pod okiem trenera elementów z dni poprzednich – Egzamin kompetencyjny – Test wiedzy – Zakończenie kursu, wręczenie dyplomów

4. SZKOLENIE: OBRÓBKA LAKIERU

Zapoznanie kursantów z podstawowymi zagadnieniami związanymi z obróbką lakieru.   Teoretyczne omówienie typów narzędzi i ich działania w procesie renowacji lakieru.   Teoretyczne omówienie typów narzędzi i ich działania w procesie renowacji lakieru. Prezentacja możliwych uszkodzeń lakieru i sposobu ich usuwania.
Prezentacja możliwych uszkodzeń lakieru i sposobu ich usuwania.   Prezentacja możliwych uszkodzeń lakieru i sposobu ich usuwania.   oględziny lakieru przed polerowaniem, pomiary grubości lakieru, prawidłowe zabezpieczenie wrażliwych miejsc. prawidłowy proces przygotowania auta pod korektę lakieru: czyszczenie nadwozia,odtłuszczanie, inspekcja lakieru, maskowanie elementów wyłączonych z obróbki , wykorzystanie różnych maszyn (polerek) podczas prac związanych z polerowaniem, jednoetapowa  

5. SZKOLENIE: PODSTAWY DETAILINGU

1. Wprowadzenie do branży auto detailingu
2. Wprowadzenie do technik mycia i podstawowej pielęgnacji (m.in. dobór odpowiedniej chemii, kosmetyków i akcesoriów do profesjonalnej pielęgnacji nadwozia)
3. Zaawansowany detailing kół – głównie felgi aluminiowe – oraz nadkoli

4. Techniki poprawnego mycia detailingowego m.in.:wstępne mycie pianą aktywną (pre-wash)
5. Właściwe mycie auta w systemie na dwa wiadra (two-bucket, grit guard)
6. Oszczędzanie wody w procesie mycia 7. Używanie ekologicznych środków (postawy proekologiczne w procesie detalingu) 8. Dekontaminacja lakieru oraz glinkowanie całego nadwozia (lakier, szyby)

6. SZKOLENIE: RENOWACJA SKÓR

Wprowadzenie do tematyki pielęgnacji i renowacji skór, rodzaje preparatów i ich Zastosowanie, rodzaje skór, ich budowa oraz rodzaje ich wykończenia, proces poprawnego czyszczenia różnych zabrudzeń, bezpieczeństwo w procesie czyszczenia, użycie strong cleanera w trudnych przypadkach, rozróżnianie i klasyfikacja uszkodzeń skór, podstawy pracy z pistoletem lakierniczym (jak działa spust, odległość, ciśnienie)   Omówienie podstawowych zagadnień, narzędzi, i produktów potrzebnych do pielęgnacji i renowacji tapicerki skórzanej. Prezentacja różnego typu uszkodzeń tapicerki skórzanej i możliwości ich regeneracji.   Przygotowanie tapicerki skórzanej do renowacji.  
Przygotowanie, dobór koloru farby do aktualnej/oryginalnej tapicerki skórzanej   Proces renowacji tapicerki skórzanej. Naprawa prostych ubytków.   Pielęgnacja skóry po procesie renowacji. Oględziny i ocena wykonanej pracy.

7. SZKOLENIE: Zabezpieczenie lakieru (ceramika i woski)

Zapoznanie kursantów z rodzajami zabezpieczenia lakieru Omówienie podstawowych zagadnień, narzędzi i produktów związanych z zabezpieczeniem lakieru. Prezentacja różnic w aplikacji oraz działaniu każdej z form zabezpieczenia lakieru. Omówienie procesu przygotowania pojazdu do zabezpieczenia powłoki lakierniczej
Oględziny lakieru przed zabezpieczeniem. Przygotowanie pojazdu do zabezpieczenia. Aplikacja różnych form zabezpieczenia powłoki lakierniczej. Wprowadzenie do zabezpieczenia lakieru woskami i powłokami ceramicznymi, właściwe przygotowanie lakieru do zabezpieczenia, aplikacja quick detailerów, wosków oraz ceramicznych powłok ochronnych ,odtłuszczanie, aplikacja środków umożliwiających zabezpieczenie elementów szklanych, aplikacja powłoki na sucho, serwis powłoki, serwis powłoki mycie detailingowe ,serwis powłoki glinkowanie . Ocena i omówienie poszczególnych etapów zabezpieczenia lakieru. Ocena jakości wykonanych powłok lakierniczych zgodnie z ZPE (https://zpe.gov.pl/b/ocena-jakosci-wykonanych-powlok-lakierniczych/P19bjq6Qm)

8. SZKOLENIE: ZMIANA KOLORU SAMOCHODU PRZY UŻYCIU FOLII

Teoria na temat folii   omówienie niezbędnych narzędzi   Sposób przygotowania powierzchni (etapy)
przygotowanie folii, rozmieszczenie i wymiarowanie pojazdu   przygotowanie folii, rozmieszczenie i wymiarowanie pojazdu   techniki klejenia, grzanie, naciąganie, oklejania elementów np. dach, maska, klamka, lusterko, drzwi, zderzak, wykańczanie poszczególnych elementów, docinanie.
techniki klejenia, grzanie, naciąganie, oklejania elementów np. dach, maska, klamka, lusterko, drzwi, zderzak, wykańczanie poszczególnych elementów, docinanie.- praktyka
techniki klejenia, grzanie, naciąganie, oklejania elementów np. dach, maska, klamka, lusterko, drzwi, zderzak, wykańczanie poszczególnych elementów, docinanie.- praktyka

9. „Oszczędza My – Edukacja Finansowa”

Budżetowanie jako narzędzie zarządzania finansami Tworzenie prostego budżetu osobistego Planowanie finansowe i cele oszczędnościowe Techniki oszczędzania i kontrola wydatków Podstawy inwestowania: oszczędzanie na przyszłość Zagadnienia związane z ryzykiem i zwrotem z inwestycji Kredyty i pożyczki: jak działają i jakie ryzyko niosą Zarządzanie długami i unikanie pułapek zadłużenia Praktyczne wskazówki dotyczące zdrowego zarządzania finansami Otwarta dyskusja i odpowiedzi na pytania uczniów

10. SZKOLENIE: „Bądź pewny siebie”

-budowanie nawyków utrwalających pewność siebie, wychodzenie ze własnej

-strefy komfortu, dostrzeganie i docenianie swoich sukcesów i osiągnięć, wykorzystanie swoich potencjałów,

-budowanie pewności siebie, która pozwoli osiągać sukcesy osobiste i zawodowe.

11.SZKOLENIE: „Rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja”

  • Czym jest autoprezentacja na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Rodzaje autoprezentacji, autoprezentacja na rozmowie kwalifikacyjnej. Jak powinna wyglądać dobra autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
  • Jak poprawić swoją autoprezentację na rozmowie kwalifikacyjnej?

Wizerunek i mowa ciała podczas rozmowy kwalifikacyjnej

12.SZKOLENIE: „Rozwijaj swoje talenty”

  • Co to jest talent? Jakie są różne typy talentów?
  • Talent jako szerokorozumiane predyspozycje osobiste, które posiada każdy człowiek.
  • Przykłady różnych talentów (kreatywne, analityczne, interpersonalne, techniczne, sportowe, itp.)
  • Techniki i narzędzia służące do odkrywania talentów (testy psychometryczne, obserwacja, feedback 360 stopni, rozmowy)
  • Jak rozpoznać talenty u ludzi
  • Praktyczne narzędzia do odkrywania talentów w zespole
  • Jak wykorzystać zidentyfikowane talenty w planowaniu ścieżki kariery oraz rozwoju osobistego?
  • Jak stworzyć indywidualny plan rozwoju oparty na talentach
  • Umiejętność budowania silnych, wspierających relacji z innymi, opartych na zrozumieniu i szacunku dla ich talentów i predyspozycji
  • Wykorzystanie talentów do efektywnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

Jak stosować samorefleksję do rozwoju własnych talentów

13.SZKOLENIE: „Stres-jak sobie z tym radzić”

-czynniki wywołujące stres, -strategia myślenia o własnych emocjach i zachowaniach – wewnętrzne zasoby i ich wykorzystanie w wymagających sytuacjach. -Jak postępować spokojnie i skutecznie w okolicznościach stresowych? – Jak regenerować swój organizm po wyczerpujących emocjonalnie wydarzeniach. – Umiejętność wpływania na własne poczucie szczęścia.

Chcesz podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i zdobyć nowe umiejętności?
Skorzystaj z oferty szkoleń. Możesz wybrać spośród wielu ciekawych i praktycznych
kursów, które pomogą Ci w rozwoju osobistym i zawodowym. Nie zwlekaj, zapisz się
już dziś.
Szkolenia to doskonała okazja, aby:

  • nauczyć się nowych rzeczy i poszerzyć swoją wiedzę
  • zdobyć certyfikaty i dyplomy uznawane na rynku pracy
  • nawiązać kontakty z ekspertami i innymi uczestnikami szkoleń
  • podnieść swoją wartość na rynku pracy i zwiększyć swoje szanse na znalezienie lepszej pracy
  • rozwijać swoje pasje i zainteresowania

Szkolenia są dostępne dla osób pracujących, bezrobotnych, studentów,
absolwentów, przedsiębiorców i wszystkich, którzy chcą się kształcić. Możesz
wybrać szkolenia z różnych dziedzin, takich jak:

  • biznes i zarządzanie
  • informatyka i technologie
  • języki obce
  • edukacja i pedagogika
  • prawo i administracja
  • marketing i sprzedaż
  • finanse i księgowość
  • psychologia i coaching
  • zdrowie i uroda
  • kultura i sztuka
  • motoryzacja
  • gastronomia
  • Szkolenia są prowadzone przez doświadczonych i wykwalifikowanych trenerów,
    którzy stosują nowoczesne metody nauczania. Szkolenia odbywają się w
    komfortowych warunkach, w dobrze wyposażonych salach. Szkolenia są
    dostosowane do poziomu i potrzeb uczestników. Szkolenia są ciekawe, interaktywne
    i angażujące.
    Znajdź szkolenie idealne dla Ciebie i zapisz się już teraz.